czwartek, 19 września 2013

Plans and ambitions.

cześć, cześć , cześć ! :*


też macie takie wrażenie, że czas mija z podwojoną siłą? że wszystko na co czekamy z upragnieniem mija i nawet sami nie wiemy kiedy? pamiętam  początek nowego roku 2013.. tyle planów, ambicji na nadchodzący rok , a teraz patrząc w kalendarz zdaję sobie sprawę z tego , że za 3 miesiące przywitamy kolejny rok.. juuuż 2014. jestem z siebie dumna , ponieważ  obietnicę dla samej sobie na ten rok , która była dla mnie najważniejszą spełniłam, a co to było takiego? nagranie własnej piosenki. troche zwlekałam, ale udalo się ! :)

na dzis przygotowałam dla Was moje instagramowe LOVE..


    





www.instagram.com/bengbengx3

www.photoblog.pl/fredkax3



cześć kochani !



3 komentarze:

  1. tatuaż *.*
    faktycznie ten rok zleciał...

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia^^
    świetny tatuaż!!

    OdpowiedzUsuń
  3. no meega szybko ten czas leci! ale to dobrze, mi to odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń