piątek, 20 września 2013

pink Saturday - Outfit.

minął już trzeci tydzień szkoły,a ja z pełną świadomością mogę przysiądź, że mój wybór szkoły był w stu, a może nawet dwustu procentach trafny. trzy lata, które spędzę w liceum z moją cudowną klasą będą wspaniałe. wiem to na pewno! w ciagu tych 20 dni znalazłam w klasie charakter podobny do mojego. dogadujemy się świetnie, jesteśmy do siebie podobne i co najważniejsze kochamy się śmiać do wyczerpania wszystkich sił. lubie ten stan, gdy łzy w oczach są spowodowane jedynie radością, bo o smutku nie ma mowy.:)


już jutro tak bardzo oczekiwany dzień , który planowałyśmy z dziewczynami od wielu, wielu dni.
więcej na ten temat w następnej notce, będzie fotorelacja z bardzo waznego wydarzenia (przynajmniej dla nas) :


Sukienka- House 
Buty-Dee Zee
Naszyjnik- Prezent
Pierścionek- H&M

KISS , KISS :***

5 komentarzy: